Tuesday, 11 October 2011

aku dan dia

kisah kami dah berakhir 5 bulan yg lalu...
namun smpai saat ini aku masih tak dapat lupakan dia....
betol la org cakap..
sehari tuk mencintai....
tpi setahun blom tentu aku dapat lupakannya....

orang cakap aku bodoh...
nape msih ingin mcintai org yg dah buang aku dr hidupnya....
sebenarnya cinta itu aneh.....
walau seribu kali dia sakitkan hati aku....
aku tetap akn sentiasa maafkan dia.....

cakoi....huhu gelaran kwan baikku....
sentiasa memberi aku semangat..
x pernah putus asa tuk beri aku kekuatan...
dan dia pnh bgtau aku......
nape dengan lelaki lain aku jual mahal ..
sedangkan dengan lelaki ini aku macam xda harga diri.....
lemah sangat....
percayalah sahabatku....
aku sentiasa cuba tuk kuatkan hatiku....
tpi tuk membencinya aku tak mampu.....

cinta tak semestinya memiliki...
walaupun pahit tuk aku telan...
tapi aku sentiasa mdoakan kebahagiaan dia...
kegembiraan dia adalah kebahagiaan bagi aku...
mungkin org akan cakap aku hipokrit...
tapi itulah hakikat sebenarnya....
hati aku mungkin sakit....
hati aku mungkin menangis....
tapi aku bpegang pada 1 kata-kata


 cinta tidak semestinya bersatu tetapi krn cintalah kita bertemu......
  
dan kerana cinta inilah aku mgenalimu......
setiap kenangan yg pnah kita cipta ..
akan sentiasa tsemat dalam hatiku....

coretan ini hanyalah luahan hatiku...
aku sekadar menulis...... !!



 

No comments:

Post a Comment