Tuesday, 11 October 2011

entry ptamaku

dimulakan dengan Bismillah.....
ini adalah entry pertamaku......
kwan aku yg pknalkan aku dengan dunia blogging nie...
mungkin dia kesiankn aku yg slalu pndam sgala mslh dalam hati....
katanya melalui blog aku dapat luahkan apa sje yang aku mau......
mungkin dengan cara ini dapat membuatkn hatiku lega....
aku buknlah seorg yg pandai menulis....
aku hanya sekadar menulis...
menulis tuk melegakan isi hati aku....
yang sarat dengan segala masalah.....
mungkin bagi blogger yg lain.....
entry ptma dimulakan dengan pknalan dri...
tp aku....
trus n luahan hatiku...
sbnarnya xda apa yg mnarik dengan driku...
aku hanya mempunyai sebuah family yg kecil...
aku anak perempuan tunggal dr 3 beradik....
mempunyai seorg ibu yg aku panggil ma yg sgt memahami dri ini...
tanpanya aku pasti lemah....
mempunyai seorg ayah yg myayangi aku...
sentiasa cuba tuk menunaikn segala khendak hati ini......
mempunyai seorg abang aku yg sudah beristeri dan mempunyai seorg anak buah yg comel..nakal n cerdik...
dan juga mempunyai seorg adik lelaki...yg suka majuk..tpi dengan diala aku selalu bgaduh..bgrau.....dan mluah rasa.....

cukup untuk entry ptamaku....lau boleh bnyak lagi yg ingin aku tulis...ingin aku luahkan....tpi ini hanyala pmulaan....pasti akan ada bnyk lagi luahanku....sememgnya mnulis dapat mbuatkan aku lega wlpon tak spenuhnya......^^

3 comments:

  1. tulis selagi mampu
    tulis selagi ikhlas
    tulis selagi jujur..

    kerana dengan menulis..mampu luahkan apa yang tak mampu terungkap~

    ehek! bersajak cket!

    ReplyDelete