Tuesday, 18 October 2011

sayangilah Hatimu

malam ni jiwaku terasa kosong...kosong sangat...
dah lama aku tak merasakan kbhagiaan yang pnh aku kecapi dlu...
aku gembiraa...
tapi gembiraku dalam duka....

sekali lagi orang yang aku sayang..
mgalami nasib sepertiku...
adatla dalam berkasih...
tak semua akan berakhir dengan kebahagiaan....

mudahnya aku melafazkan kata...
menenangkan orang yang dalam kesakitan...
sayang...
sebelum kau merasai kesakitan itu...
aku terlebih dahulu merasakannya...
aku tahu bertapa sakitnya rasa itu.....

aku sentiasa mnasihati orang..
aku sentiasa memberikan dorongan...
aku tak ingin orang yang aku sayang...
merasakan sakit yang aku rasa.....
cukupla aku yang merasa derita ini.....

tapi aku tau....
sukar tuk menghilangkan sakit itu...
bgaimanapun kau cuba...
macam mana pon caranya...
sakit itu tetap akan kau rasai.....
hanya masa yang mampu tuk menyembuhkan lukamu itu......

hanya satu nasihatku.....
jangan mudah kau terima lelaki lain....
hanya tuk melupakan orang yang kau sayang...
hakikatnya hatimu blom bersedia.....
janganlah sakiti hatimu sendiri sayang...
ingatlah masih ramai yang myayangi mu......

aku ni bukanlah pndai sangat untuk mnulis..
bahkan aku rasa aku xda bakat untuk menulis...
aku hanya sekadar menulis...
menulis bila hatiku terasa ingin menulis...

No comments:

Post a Comment